‚Google’ Dave Hazlehurst

Jako partner Ph. Creative, Dave dzięki zastosowaniu zintegrowanych strategii cyfrowych nieustannie dąży do zapewnienia niezwykłych wyników biznesowych imponującemu portfolio klientów. Należą do nich LinkedIn, Vodafone, Virgin Media, optycy Tesco, Dulux, Nationwide Building Society i BAE.

Dave jest wielkim pasjonatem cyfrowej technologii i stara się ujawniać moce ciągle zmieniającego się świata marketingu cyfrowego. Współautor bestsellerowej książki „Getting Goosebumps”. Zwraca uwagę na to, jak wykorzystać moc ludzkich emocji i racjonalnego myślenia, aby pomóc firmom planować i realizować cyfrowe strategie przyciągania, angażowania docelowych odbiorców.

Dave’a dociera do odbiorców na poziomie osobistym, aby rozwinąć ich świadomość w zakresie marketingu cyfrowego i wywołać pragnienie wiedzy. Bierze pod uwagę neurobiologię i rozumie„ co sprawia, że ​​ludzie tykają” oraz jaką daje to siłę opowiadania historii.

Uznany za „lidera” marketingu rekrutacyjnego, Dave wygłosił przemówienia i warsztaty na temat wiodących konferencji rekrutacyjnych, wystaw i branży talentów w Europie i Ameryce.